18/01/15
Сериозен ръст от 33% на посещаемостта на туристическите обекти на територията на град Добрич през 2014 г. отчита общинската администрация. По-високата посещаемост е в резултат на стартиралата през 2012 година амбициозна програма за изграждане на модерна инфраструктура, обслужваща туризма на територията на нашата община, създадените нови, иновативни рекламни материали и проведения активен маркетинг на туристическия продукт, включително и на регионално ниво, става ясно от отчета на изпълнението на програмата за развитие на туризма.
За реализацията на програмата бяха заложени 40 000 лева. Съгласно Закона за туризма, те се набират от туристически данък и средства за изпълнение на целеви програми и проекти. Постъпилите суми в бюджета на общинска администрация от туристически данък за 2014 година са 41 828 лева.
Сред проектите, допринесли за развитието на туризма в областта, е проектът „Пъстрото лице на Добруджа”. В изпълнение на проектните дейности е създаден за първи път регионален туристически продукт, базиран на природните, историческите и културните дадености на четирите общини – Добрич, Добричка, Балчик и Каварна, и промотиран по съвременен и иновативен начин. За целта е изработен „пакетен микс“ от повече от 13 вида маркетингово-рекламни продукти, с обща концепция и дизайн, тиражирани на три езика – български, английски и руски в около 100 000. „Пъстрото лице на Добруджа“ бе представено на едни от най-значимите туристически изложения в световен мащаб - в Лондон през 2013 г., Берлин, Букурещ и София през 2014 г.
По Програмата за развитие на туризма за 2014 година е извършена реконструкция на мост в третата част на Градски парк „Св. Георги“, организиран и проведен „Фестивал на талантите”, рекламиран туристическият продукт на общината, участие на WTM – Лондон 2014 с рекламни материали на щанда на България чрез МИЕ, “, тиражиране на музикален албум на оркестър и певици на ПФА „Добруджа” във връзка с честване на 60-годишният му юбилей.
Няма коментари:
Публикуване на коментар